Zwroty i reklamacje

1. Jak możesz złożyć reklamację?

Jeśli masz zastrzeżenia, co do funkcjonowania sklepu, co do naszych produktów lub czegokolwiek innego (choć uprzedzamy, że reklamacji dotyczących obsady parlamentu w naszym kraju owszem wysłuchamy i pocieszymy, lecz niespecjalnie jesteśmy w stanie w tym zakresie skutecznie pomóc) możesz złożyć reklamację – pisemnie lub e-mailowo, za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w pkt. 2. W reklamacji wskaż swoje dane osobowe, produkt, do którego masz zastrzeżenia oraz opis tych zastrzeżeń, a także opisz swoje żądanie w związku z reklamacją. Aby ułatwić nam pracę, a reklamacja dotyczy konkretnego zamówienia, prosimy także o wskazanie jego numeru– zarówno w reklamacji, jak i na przesyłce, w której odsyłasz towar (w przypadku fizycznych produktów). Pamiętaj, aby przed odesłaniem ew. wadliwego fizycznego produktu, wcześniej skontaktować się z nami– wówczas określimy, czy do rozpoznania reklamacji konieczne jest odesłanie produktu.

Twoją reklamację rozpoznamy i poinformujemy Cię o naszej decyzji, w terminie 14 dni od jej złożenia. Jeśli nie będziemy tego w stanie zrobić w tym terminie, poinformujemy Cię o tym, jakie są tego powody oraz wskażemy nowy termin rozpoznania reklamacji, nie dłuższy niż kolejne 14 dni.

2. Jak możesz zrezygnować z dokonanych zakupów? Kiedy nie możesz tego zrobić? Co wiąże się z odstąpieniem od umowy? Czy mogę zwrócić już otwarte opakowanie kawy?

Rezygnacja z zakupów, przy tak Dobrej Kawie? To byłoby dość dziwne, ale teoretycznie istnieje taka możliwość. Każdemu zdarza się czasami po prostu rozmyślić – ważne jednak, aby zrobić to przed otwarciem opakowania, ale o tym za chwilę.

Jako konsument, w terminie 14 dni od dnia otrzymania fizycznego produktu (albo pozostawienia go u innej osoby przez doręczyciela), masz prawo do rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyn (w języku prawniczym jest to tzw. odstąpienie od umowy). Odstąpienie oznacza powrót do takiego stanu, jakbyś nigdy nie dokonał/a zakupu – my musimy zwrócić Ci wszelkie wpłacone pieniądze w ciągu 14 dni, a Ty w takim samym terminie musisz nam zwrócić otrzymany produkt. Mamy jednak możliwość, aby poczekać ze zwrotem pieniędzy do czasu odesłania towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania.

Jak w praktyce dokonać rezygnacji? To proste! Wystarczy nas o niej poinformować pisemnie lub e-mailowo za pomocą danych kontaktowych, które znajdziesz w pkt. 2. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy nadanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie może Ci ułatwić specjalny formularz, który znajdziesz na końcu regulaminu, jednak nie musisz z niego korzystać. Prosimy Cię aby zarówno w oświadczeniu o odstąpieniu i przy odsyłaniu towaru, umieścić numer zamówienia – ułatwi nam to pracę.

Pamiętaj jednak, że w związku z odstąpieniem możesz ponieść pewne koszty. Zwrotu produktu dokonujesz na własny koszt, a w przypadku gdy będzie on zużyty w większym stopniu, niż było to potrzebne żeby zapoznać się z nim, to będziesz zobowiązany/a do zrekompensowania mi utraty jego wartości. I tutaj – nagły zwrot akcji! To, co opisaliśmy wyżej będzie miało zastosowanie do wszystkiego innego, oprócz naszego głównego produktu, czyli kawy. Jeśli jest ona sprzedawana ze względów zdrowotnych i higienicznych w zapieczętowanym opakowaniu, to wraz z otwarciem opakowania tracisz prawo do rezygnacji z zakupu. 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat: KOZYRA BARTENDING DAMIAN KOZYRA, ul. Mostowa 38/1, 87-100 Toruń, info@poprostudobrakawa.pl

 

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

 

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

 

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

 

- Adres konsumenta(-ów)

 

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl